dinsdag 19 maart 2013

Home Sweet Home

Ik ben er weer! Pip van pad, pap moe. Deze mam is een weekendje weggeweest en heeft de boel achtergelaten. Natuurlijk niet zonder gewichtige redenen. Het moest er toch echt eens van komen. Ik heb een weekendje vertoefd in het ziekenhuis. Hersteloperatie ondergaan en inmiddels hard aan het herstellen van die operatie. Voor het eerst een paar nachten zonder kind en denk ook voor het eerst zonder man. Onafscheidelijk waren we, tot het mes ons uit elkaar dreef. Gelukkig kwamen de Pip en de Pap om een hoekje kijken om mij op te vrolijken. Nu weer heerlijk thuis, eigen bed, eigen spulletjes en mijn liefdes weer om mij heen. Nu kan ik nog erg weinig doen en let wel; vooral niet Pippa tillen een week lang. Dat is een hele opgave! Gelukkig kunnen we zittend knuffelen en bedolf (?) ik haar onder de kusjes want ik heb haar erg gemist. Nu moet ik eerlijk toegeven dat mijn hoofd begint te duizelen en daarmee ook dit beeldscherm. Teken dat ik nu maar heel snel weer moet gaan slapen. Kleine update!



- x - Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten