donderdag 21 februari 2013

Back again..


En... ik ben weer terug van weggeweest. Drukke weken, zijn voorbij. Ik moest een examen leren onder andere. Dit kan ik nu gelukkig achter mij laten, want; gehaald. Ben ik nog druk bezig geweest met gewichtige zaken als mijn gewicht? Helaas. Ik heb expres al 3 weken niet op de weegschaal gestaan! In plaats daarvan ben ik maar chocola gaan eten en bakjes gaan doen met onder andere de meiden van de pufclub. Hieronder de foto's van de kleine groot geworden meiden! Pippa is ondertussen al weer 5 maanden! Op valentijnsdag verjaarde zij weer een maand. Ik zal vanaf nu proberen met wat meer regelmaat wat zaken te posten. Consistentie.

Liz en Pippa zijn omgedraaid op de onderste foto!
Nichtje vond dit op een oude Zwitsal reclame lijken hihi
Yeah, Trip Trap van Stokke is binnen, evaringen anyone?
Met ouwe opa snor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten